Wydawać by się mogło, że po zakupie i wdrożeniu systemu, firma musi radzić sobie sama ze wszystkimi problemami i zagwozdkami. Jednak w rzeczywistości firma nie jest pozostawiona sama sobie. Partnerzy SAP zapewniają ciągłe wsparcie, z którego można skorzystać, a dodatkową pomocą jest SAP Maintenance. Jest to szczególna usługa, gdyż wywodzi się prosto od producenta. Pomaga ona podczas awarii systemu, ponieważ daje możliwość szybkiego zgłoszenia problemów oraz daje całodobowy dostęp do specjalistów znających się na systemie jak nikt inny.
Korzystny wydatek – utrzymanie systemu SAP
Utrzymanie systemu SAP nie jest tylko corocznym płaceniem licencji. To również dostęp do szerokiej wiedzy Partnerów SAP oraz duża przewaga, którą firma ma nad innymi użytkownikami systemu. Partnerzy to specyficzne osobniki, którzy na bieżąco ulepszają system, zajmują się poprawą błędów oraz serwisowaniem systemu. Dostępne szkolenia w ramach utrzymania systemu SAP poszerzają wiedzę nowych przedsiębiorców, mogą być oni na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi informacjami.
Administracja systemami SAP – zewnętrzna czy może wewnętrzna?
Po wprowadzeniu systemu SAP w strukturę firmy, przychodzi czas na powierzenie administrowania systemami SAP. Każdy przedsiębiorca ma dwie opcje do wyboru – albo firma zewnętrzna, albo ktoś wewnątrz przedsiębiorstwa. Firma zewnętrzna może zaoferować opcje podstawową bądź rozszerzoną. Więcej cennych informacji można znaleźć tutaj.